Karpa Kitap Kırtasiye | İLKOKUL | ORTAOKUL | LİSE | YGS | LYS | KPSS

Karpa Kitapevi olarak 2005 yılından günümüze eğitimin öncü şehirlerinden olan Eskişehir’de, eğitim kurumları sınavlarına hazırlık aşamasında çok fazla çeşitde yayınlarımız ve sınav sistemini çok iyi bilen çalışma arkadaşlarımızla hizmet vermekteyiz.

Karpa Kitapevi eğitimciliği babadan oğula aktararak öğretmenin inceliklerini ve çalışma stratejilerini bilen bir aile tarafından kurulmuştur.Şu an kitapevimizin hem sahipliğini hem de yöneticiliğini üstlenen Ali Haydar Çakta, başarılı okul öncesi eğitim ve matematik kitaplarının yazarlığını üstlenmiş bir öğretmendir. Başarının anahtarının çok çalışmak olduğunun bilincindeyiz ama yanlış kitap seçiminin size sadece vakit kaybettireceğini unutmayınız.Sınavları kazanmaya ilk adım doğru yayınlara gerekli vakti ayırmaktır. 

Tüm bu düşüncelerle ve Eskişehir’de tanınmış,saygın bir kitapevi olmanın güvencesiyle okul öncesi eğitimde özenle seçilmiş önemli yayınların kitaplarını, sınavlarda size tam katkı sağlayacak hazırlık kitaplarını ve aradığınız her kült kitaba ulaşabilmenizi sağlayacak çevrimiçi mağazımızı hizmetinize açmış bulunmaktayız.

http://www.karpakitap.com/

Anahtar Kelimeler : gendaş yayınları, karpa kitap ,ygs , sbs , lys , okul öncesi eğitim seti , soru bankası , konu anlatım , eğitim , sınav sistemi



Karpa Kitap Kırtasiye | İLKOKUL | ORTAOKUL | LİSE | YGS | LYS | KPSS

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Twitter Dünyası En Güncel Tweetler

Atlas Jakuzi - Jakuzi Modelleri - Çift Kişilik Jakuzi Modelleri - Spa Jakuzi Modelleri - Açık hava jakuzi fiyatları

Betmove Bahis Yazılımları